marți, 6 noiembrie 2012

Trei lucruri pe care le-ai schimba la SpringShop.ro

1979.... nimic interesant, anul in care m-am nascut. O cu totul alta era in care tehnologia nu-si avea locul, ca de altfel multe alte lucruri. Norocul meu este ca nu am prin prea multi ani din vremurile alea, decat vreo 10. Pe atunci eram copil. Imi aduc totusi aminte cum decurgeau atunci cumparaturile si, cand zic cumparaturi nu ma refer la PC-uri, toale sau ce iti imaginezi in ziua de azi cand spui "cumparaturi", ci pur si simplu la mancare. Totul se rezuma la cozi interminabile, unde nu puteai nici macar sa cumperi cat vroiai, luai cu ratie. Imi aduc aminte ca a prins mama un "pont" pe vremea aia ca la nu stiu ce cofetarie la obor au bagat alune! Va dati seama ? Alune! Bineinteles ca ne-a luat mama pe mine si fratele meu, care eram niste copii pe vremea aia, si a zbughit-o spre obor. Am ajuns acolo si, ce credeti? Coada. Normal ca nu am apucat nici macar coaja de aluna. Am facut o simpla relatare din acele vremuri pentru cei care, probabil, nu le-au prins, pentru ca sunt sigur ca exista astfel de persoane. A urmat apoi celebrul sfarsit de an 1989 unde toti stim ce s-a intamplat. De atunci lucrurile au inceput sa evolueze si la noi, de unde si celebra mea replica: "omul evolueaza si, odata cu el si tehnologia". Nu e cine stie ce replica stralucita ci doar realista. Din acei ani si pana azi tehnologia chiar a evoluat intr-atat incat nici nu mai ai nevoie practic sa iesi din casa sa iti faci cumparaturile, datorita magazinelor online. Una dintre solutiile oferite pentru a-ti face un magazin online fara prea mare efort este springshop.ro. Situl este simplu si la obiect, doar un singur lucru as schimba, sau poate 2, depinde cum le luati.
1 ar fi sa pun pe prima pagina explicatia ca ai 15 zile la dispozitie sa-l incerci fara sa platesti si, probabil nr. 2 ar fi eliminarea interfetei de testare daca tot oferi 15 zile gratuite pentru a incerca magazinul online. Cam atat de la mine...

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu