duminică, 4 noiembrie 2012

Cum cuceresti cu o carte Nemira?

Cand am vazut enuntul probei stateam asa si ma gandeam la cum eram eu pe la 17 18 ani, atunci cand se infiripa primele idile, cand vezi o fata si te intrebi cum sa faci sa o cuceresti? In vremea aia si la varsta aia nu te gandeai la vreo carte, doar daca fata respectiva era, sa zicem, putin mai "tocilara", adica, si frumoasa si desteapta ? De ce nu.
Odata cu anii care trec, usor usor ne mai si maturizam, macar unii dintre noi. Cu cat inaintam in varsta si ne trezim dimineata tot singuri in pat, incepem sa ne punem unele intrebari: oare sunt asa urat ? Oare nu am bani de ajuns incat sa fie satisfacuta ? Pentru ca, in ziua de azi, mai toti asa ne punem intrebarea. Pe de alta parte incepi sa te gandesti si cum sa cuceresti o fata, lasand la o parte intrebarile de mai sus.
In timpul in care traim acum trebuie sa ai si putina imaginatie si ceva tupeu, ca sa poti da pe spate o fata sau, de ce nu, o femeie, dupa caz (varsta).
Dragoste, oare ce poate fi mai frumos, sa ai pe cineva langa tine cu care sa iti impartasesti gandurile si langa care sa te trezesti in fiecare dimineata si, chiar daca afara e innorat si frig, ea sa te incalzeasca cu zambetul de dimineata si sa iti aduca o raza de soare in viata. Acea persoana nu poate fi decat sotia mea, cea care nu mi-a adus doar o raza de soare in viata de-a lungul anilor pe care ii avem impreuna, dar mi l-a daruit si pe "gargarita" noastra mica, fiul nostru si multe clipe frumoase.
Daca ma intrebati pe mine "Cum sa cuceresti cu o carte Nemira?" pot spune ca de cucerit nnu mai am nevoie acum, poate doar de diversificat si, pentru asta am ales o provocare: "Margot Saint-Loup - 208 metode de seductie". Ce poate fi mai frumos decat sa iti inciti femeia iubita sa recurga la unele placeri la care poate nici nu se gandea si care ii starnesc o curiozitate la care nu poate rezista?

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu