marți, 20 noiembrie 2012

Componentele PC conduc lumea?

Parca ma si vad in celebra "Epoca de aur", care de fapt era mai mult "Epoca de piatra", cand ne chinuiam cu si mai celebrul televizor alb-negru la care atasam un ecran colorat, vezi Doamne sa se vada imaginea mai colorata. Cand imi aduc aminte lucrurile astea ma bufneste rasul de fiecare data. Sa nu mai zic si de celebrul telefon fix cu disc! Cand ti-era lumea mai draga ti se bloca discul si nu mai puteai sa dai un telefon. Eh doamne, ce vremuri. Multumim lui Dumnezeu ca lumea totusi evolueaza. Oare ce ne-am fi facut daca in zilele de azi nu existau PC-urile si, bineinteles componentele lor ? Mi-e greu sa imi inchipui asa ceva, mai ales ca domeniul meu de activitate este chiar IT&C. Ce sa mai spun de telefoanele mobile care, mai nou sunt mult mai mult decat un telefon, tabletele care in curand vor lua locul calculatoarelor, cel mai probabil. Totusi incerc sa fac un efort si sa imi imaginez cam cum ar fi fost lumea astazi fara un magazin online. Pe vremea aia (daca e sa ne raportam la evolutie, e musai sa ne legam de acea vreme) lumea alerga in cea mai mare parte dupa, bineinteles, mancare! Omu era muncitor, nu stia el ce e ala calculator, sau, mai mult, internet? Pe vremea aia calculatoarele nici nu aveau ca acum, placi video nVidia, ca sa dau un exemplu, sa nu mai spun de hard diskuri, HDD 1TB ? Optiunile erau foarte limitate, oare daca tarisoara noastra draga era cufundata tot in "Epoca de aur", ajungeam noi la nivelul tehnologiei de astazi ? Cum imi imaginez eu lumea fara tehnologia de azi, fara PC, fara internet si fara atatea programele care mai de care mai destept si mai util ? Mi-o imaginez exact cum era atunci. Multumesc lui Dumnezeu totusi ca nu e cazul sa se intample asa ceva, pentru ca nu stiu ce as face fara "ele".

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu