joi, 18 octombrie 2012

Tu cum iti alegi Laptopul potrivit?

Odata cu anii evolueaza si tehnologia. Parca mai ieri ne jucam pe calculatoarele HC sau CIP, unde trebuia sa incarci jocul pe caseta audio in casetofon si aveai mari sanse sa nu iti mearga :) Eh... ce vremuri. Oare cine isi imagina atunci ca tehnologia va evolua asa de mult? Stau cateodata si ma gandesc: oare peste cativa ani cum va fi? Daca acum deja avem pe telefoane aproape ce avem si in calculatoare. Oricum, daca ma intrebati pe mine, laptopul ramane pe departe cel mai practic. Poti sa il pui intr-o geanta si sa il iei cu tine oriunde si poti rula pe el cam orice aplicatie iti trece prin cap. Sin ce marci mi-au trecut prin mana pana acum pot spune ca cele mai bune mi s-au parut Toshiba Satellite si Sony Vaio. Mai degraba am fosy mai multumit de laptopul Toshiba, imi placea mie cum se misca (puteam sa ma joc cam orice imi placea). Avea o memorie RAM DDR3 cred, de 4GB, un procesor dual core de 2.6GHZ, placa video ceva ATI Radeon cu o memorie destul de buna, 256MB. Pe langa aplicatiile pe care le rulez de obicei puteam sa ma si joc cam orice pe el. In schimb, cam toate laptopurile care mi-au trecut prin mana se cam incalzeau dedesubt, insa nu si Sony Vaio.
Raman la parerea ca intre computere (desktopuri), tablete si laptopuri, cel mai practic ramane laptopul. Un loc de unde il puteti achizitiona este si magazinul Azerty. Asadar, criteriile de care tin cont la achizitionarea unui laptop sunt cam astea: memorie RAM, procesor destul de rapid care sa imi ruleze aplicatiile destul de repede sa nu stau sa astept, placa video si nu in ultimul rand, PRETUL. Criteriile tale care sunt ?

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu