luni, 8 octombrie 2012

real,- : stilul care ti se potriveste, oriunde, oricand


Hmmm… Sa spui ca nu exista intamplari adevarate sau coincidente care sa te puna pe ganduri... Spuneti-le cum doriti dumneavoastra...

Mai zilele trecute vorbeam cu sotia mea si printre alte lucruri, mai mult sau mai putin placute, ea imi spune cu zambetul  pe buze (caracteristic ei, ca sa spun asa) ca isi doreste sa vada oferta de la real,- ,dar nu oricare. In primul rand cea  vestimentara  caci a vazut ea, la  nu stiu cine, brosura in care apare noua colectie DESIGNER|S, marca proprie.

Si cum se face ca nu trec nici doua sau trei zile si apare acasa cu catalogul de la real,- pe care scrie undeva pe pagina de start: “DESIGNER|S – stilul care ti se potriveste. Oriunde. Oricand”. In clipa urmatoare am inceput sa rad... Nu imi venea sa cred ochilor... Eu tocmai  deschisesem site-ul si citeam a  doua etapa a concursului din aceasta perioada. Sa vezi si sa nu crezi... Nu imi venea sa cred ce mi se intampla... Trebuia sa scriu despre real,- si despre DESIGNER|S. Asta da coincidenta... Sotia ma tot intreba ce se intampla, de ce rad intruna, dar eu nimic si nimic... intr-un final am tacut...  nu am spus nimic... pur si simplu am asteptat sa vad ce urmeaza... Si ca de obicei ce era de asteptat…rasfoiala catalogului. Uite, asta mi-ar place pentru tine, asta pentru mine si asta pentru copil... dar  sa nu credeti ca a ales doar cate  un singur produs, ci mult mai multe... ideea era ca ma ajuta pe mine sa “construiesc” ceea ce aveam de scris acum... Si avea dreptate... Stilul ni se potrivea ca o manusa ... ei stilul urban-casual, cu tot ce inseamna el: croiala si paleta de culori... din care si-a ales un “compleu”, ca sa ii spun asa, portocaliu si nu numai ... mie mi-au placut camasile si ceva pantaloni, dar in primul rand  camasile in carouri pe care le consider foarte utile stilului meu vestimentar,atat la job cat si de zi cu zi ... iar pentru copil , tot ce s-a putut gasi cu  imprimeuri gen Lightning Mcqueen sau Spiderman (caci astea ne “omoara” in ziua de azi)...

Dupa toata aceasta intamplare am ales sa scriu ceea ce gasiti mai sus, insa ei nu i-am spus nimic decat in mometul in care ceea ce cititi dvs acum era gata pregatit “de tiparit” ...  S-a amuzat si ea , dar era bucuroasa ca a putut sa ma ajute pe mine ... si vorba ei ... Este stilul care ni se potriveste. Oriunde. Oricand
 Acest articol a fost scris pentru competitia anuala de blogging SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu