marți, 23 octombrie 2012

Aventuria – si esti bun de drum

"Calatorului ii sade bine cu drumul" zice o vorba din popor. Pai daca e asa, atunci sa purcedem. Ne-am hotarat sa dam un tur prin afara tarii, mai mult pentru sotia mea, care nu a iesit din tarisoara noastra draga. Si pe langa ea si "gargarita" noastra mica, fiul nostru, s-a hotarat si mama sa mearga pana la fratele ei in Germania, in Furth, langa Nuremberg. Si cum ea este adepta bagajelor multe si noi neavand spatiu cam cat i-ar trebui ei, ne-am gandit la o solutie. Ce sa facem, cum sa facem loc sa bagam toate bagajele? Si tot gandindu-ne si tot cautand o solutie am dat din intamplare peste Aventuria.ro, un magazin online care nu doar vinde dar si inchiriaza cutii portbagaj, stiti voi, cutiile care se pun deasupra masinii. Asta e! Altceva mai bun nici ca puteam gasi nici daca cautam 100 de ani! Ne-am orientat spre o cutie portbagaj Thule Atlantis 780 argintiu, care are o capacitate destul de mare (480 litri). Nici ca se putea mai bine. Si ce credeti, la cate bagaje si-a luat mama si, credeti-ma si-a luat, a mai ramas si loc! Culmea! Cu atata greutate s-a mai adaugat foarte putin la consumul masinii, cam 0,5l / 100 km dar a meritat! Am lasat-o pe mama in Furth iar noi ne-am continuat calatoria care a fost una foarte reusita!

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu